Niemand zit erop te wachten, maar helaas is het zo nu en dan onvermijdelijk. Ondervindt u momenteel een storing van uw website of overige dienst via Protagonist? U ziet hieronder of deze al bij ons bekend is. Tevens ziet u dan wat de status is. Op deze pagina geven we ook informatie over gepland onderhoud.
Bij het vernieuwen van onze SSL certificaten, kunnen sommige Apple apparaten de verkeerde instellingen automatisch instellen. Hieronder vindt u een stappenplan om het probleem te verhelpen:
Stap 1: Log in op uw Control panel op www.protagonist.nl
Stap 2: Druk op 'Domeinnamen beheren'
Stap 3: Druk op 'Mailserver instellingen'
Stap 4: Open uw instellingen op uw Apple apparaat.
Stap 5: Ga naar 'Accounts en wachtwoorden'
Stap 6: Open het betreffende mailaccount
Stap 7: Wijzig de 'hostnaam' voor de server inkomende mail in de iMap instellingen die u zojuist hebt opgehaald via uw Control panel.
Stap 8: Druk op geavanceerd' en zet 'Gebruik SSL' aan
Stap 9: Zet uw 'identiteitscontrole' op wachtwoord en serverpoort 993 (inkomende mail) voor de uitgaande mail is dit 587
U heeft problemen met uw telefonische bereikbaarheid of uw internetverbinding? Laat het ons weten via een van de drie onderstaande opties. Wanneer u een van deze drie opties gebruikt, kunnen we zo spoedig mogelijk reageren.