Storingen en werkzaamheden

Niemand zit erop te wachten, maar helaas is het zo nu en dan onvermijdelijk. Ondervindt u momenteel een storing van uw website of overige dienst via Protagonist? U ziet hieronder of deze al bij ons bekend is. Tevens ziet u dan wat de status is. Op deze pagina geven we ook informatie over gepland onderhoud.

Apple apparaten hebben moeite met e-mail instellingen Maandag 4 februari 2019 11:53:00


Bij het vernieuwen van onze SSL certificaten, kunnen sommige Apple apparaten de verkeerde instellingen automatisch instellen. Hieronder vindt u een stappenplan om het probleem te verhelpen:

Stap 1: Log in op uw Control panel op www.protagonist.nl

Stap 2: Druk op 'Domeinnamen beheren'

Stap 3: Druk op 'Mailserver instellingen'

Stap 4: Open uw instellingen op uw Apple apparaat.

Stap 5: Ga naar 'Accounts en wachtwoorden'

Stap 6: Open het betreffende mailaccount

Stap 7: Wijzig de 'hostnaam' voor de server inkomende mail in de iMap instellingen die u zojuist hebt opgehaald via uw Control panel.

Stap 8: Druk op geavanceerd' en zet 'Gebruik SSL' aan

Stap 9: Zet uw 'identiteitscontrole' op wachtwoord en serverpoort 993 (inkomende mail) voor de uitgaande mail is dit 587

Contact opnemen over een storing

U heeft problemen met uw telefonische bereikbaarheid of uw internetverbinding? Laat het ons weten via een van de drie onderstaande opties. Wanneer u een van deze drie opties gebruikt, kunnen we zo spoedig mogelijk reageren.

Telefonisch via

088 333 4444

Per E-mail via

support@protagonist.nl

Via FB Messenger

facebook.com/protagonistbv
© Copyright 2016 Protagonist